1 Nisan 2018

Pepee YOUTUBE'DA

Herkese hayırlı akşamlar sevgili arkadaşlarım 🌸🌸🌸
An itibariyle #Pepee 'nin tüm bölümlerini #YouTube kanalımda tamamlamış bulunmaktayım. 👍
Of ne yorucu işmiş bu arkadaş. 😥 Ama alnımın akıyla çıktım sanırım. 🙆 Çekimler boyunca bu yakışıklı bana eşlik etti. 👦👨👶 Kendini film yıldızı gibi hissediyordur şimdi 😅😅😅
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Tam 10 bölümde bitti. Oynatma listesi oluşturdum kanalda. İnşallah örmek isteyip de öremeyenlere bir fırsat vermişimdir.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰Ördüğünüz bu yakışıklıları beni etiketleyerek (@samyelidesign) paylaşırsanız ve #Pepeeörüyoruz etiketini kullanırsanız çok sevinirim 😍
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
YouTube kanalımın linkini aşağıya bırakıyorum ne zaman isterseniz örebilirsiniz.

https://www.youtube.com/channel/UCFHw90pm7beyRZx8656Kavw








Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...